Allt och lite till

Kortet älsklingen ska få <3

Idag blev det en trip på stan å handla present till älsklingen som fyller år imorrn ;) Hoppas han blir glad av det han får av mig :) Sen blev det å handla lite finare mat också tills imorrn :)

Sen hann jag även med å städa å diska innan älsklingen kom hem från jobbet på Q också :)

Så då blev han glad när han kom hem ;)

Btw blev å kika på sista X-men filmen; X-men First class med älsklingen igår också :) Den va riktigt bra :)

Nu har jag kikat tv medan pojken min sitter å leker med datorn å gör musik :P Kollade på Fråga Olle dokumentären nyss, lite kul å kolla på å se hur olika människor det finns där ute :P

Nu kikar jag på Criminal minds :) Sen lite plugg å blir nog en film med älsklingen innan det är dags att sova :)

Ska börja med träningen igen också så man kan bli fit igen ;) Ska bli skönt å börja träna igen, har saknat det. Men har vart så mycket skola på sistone. Men hinner jag inte med träningen i veckorna pga skolan så får det bli träning på helgerna istället ;) Å nyttigare mat å inge godis bara nångång ibland :) Nu kör vi ;)

Får se vad som händer i helgen då, har inga planer direkt mer än att fira älsklingen lite imorrn med lite presenter å god mat :) Vore skoj å hitta på nått kul, men vi får se :) Hmm ska väl hinna med lite plugg i helgen åxå men bara lite ;)

Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0