Allt och lite till

Hejsan. Nu har jag gjort det jag sa att jag aldrig skulle göra nämligen skaffa en blogg :P Men jag kände att det var tid och skaffa en blogg så man kan skriva av sig och dela med sig av sina tankar och mitt liv :)

Har hänt en del saker dem senaste dagarna som har fått mig att tappa lusten till att göra saker lite men det är väl bara å bita ihop och kämpa på så känns det bättre igen.

Men blev iaf klar med hemtentamen igår så det känns ju lite bättre :)

Idag blev det tyvärr ingen skola tackvare det som hände i helgen som bidrog till att jag inte klarar av skolan just nu men det kommer väl kännas bättre snart, bara bita ihop.

Vart iaf städning tillsammans med pojkvännen så nu är det rent och fint igen ;)

Nu har jag tittat på Simpsons och Family Guy ett tag, blir strax å plugga lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0