Godmorgon ;)

Blev en ny-gammal bild från några månader tillbaka ;)

Vaknade för ett tag sen å har sen dess försökt återställa min dator. Vilket jag lyckades med nu, hur skönt som helst :) Råka installera ett program igår som gjorde så jag inte kunde öppna vissa program :/ Men nu avinstallerade jag det programmet å allt funkar igen :)

Blev lite chips å dipp så här på förmiddagen till frukost ;)

Ska sätta mig å plugga lite nu sen blir det å åka å tända ljus för min gammelmormor och mormor <3 Eftersom det är alla helgona i helgen.

Börjar känna mig lite bättre så får se om det blir skola imorrn annars tar vi nya tag nästa vecka :)

Blir nog lite mat med pojken min snart åxå, vi hörs :)

Ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0