Lördag

Vakande 11.20 idag hur skönt som helst att ta sovmorgon :D Sen har jag mest suttit å upptaderat bloggen lite medan älsklingen suttit vid dator som tar upp all tid så jag hoppas jag får lite mer tid än den snart ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ner på stan förmodligen med bästa Emelie ;) <3 Medan älsklinegn hälsar på sin mamma som kom hem från utlandet igår :)

Sen blir det hem å hämta smink å grejer å sen hem till bästa Emelie å sminka sig å fixa sig inför kvällens bravader ;D <3 Och Johanna fäljer nog också med dit annars kommer hon senare :) För ikväll ska det festas och gå på punkfest ;)

Förresten om nån ser min blå kamera eller hörlurar hojta till för jag har förlagt dem nånstans :S

Nu tagga, tagga, tagga ;D



Bästa Emelie å jag <3



Bästa Johanna å jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0