Måndag :)



Bilden är på slottet i Uppsala, den vägen jag går till skolan ;)

Idag har jag hunnit med väldigt mycket ;) Vart  uppe sen 6.30 idag :) Då blev det frukost å dusch sen fick jag skjuts av mamma å syrran som skulle upp till Falun för å ta hål på en halsböld med massa var å äckligt :/ Stackars syrran min som har ont också :/ <3 Hon ska dit imorrn igen å ta bort mer, hoppas det blir bra av det :) <3 Älskar dig syrran :) <3

Sen efter skjutsen bar det va till skolan å Uppsala :) Sen efter det var jag å hälsade på morfar på sjukhuset som har åkt på lugninflammation igen även fast han tog pencillin för 10 dagar sen :/ Men för övrigt mår han bra :) Älskar dig morfar <3

Sen var jag förbi morfar å hämtade lite grejer jag behövde till skolan å min yoga dvd så jag kan börja träna hemma också ;)

Sen blev det å hälsa på mamma och katterna också :) Supersöta katter, dem är fortfarande små  :) Kan lägga upp mer bilder sen ;) Älskar dig mamma <3 Pratade även med pappi i telefon också, älskar dig <3

Å nu är jag hemma hos älsklingen igen :D <3 Älskar dig Linus <3 Å det blir nog å kika en film snart sen sova :) Men blir sovmorgon imorrn, skönt :D Sen bär det av till skolan å Uppsala igen för några timmars studier sen tillbaka till Avesta igen :)
Å skriva klart en skrivuppgift å även försöka hinna träna också :)

Ha en bra kväll / Bettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0