Onsdag





Usch vilken lång dag det har varit i Uppsala idag :/ Sov inte så jättemycket inatt å sen klev jag upp runt 6 idag :S Å vart i skolan hela dagen så är ganska slut å trött nu. Kan ju va för virusinfektionen inte helt gått över än men är ju bättre :) Så beror nog mest på sömnbrist.

Har inte gjort så mycket mer än å ätit lite mat sen jag kom hem till älsklingen igen :) Tänkte träna idag också men min kropp pallar inte, är för trött. Vill bli helt bra också :)

Ska kika lite tv med älsklingen nu sen ska jag sova :) <3 Å imorrn blir det Uppsala å skolan igen ;) Sover kvar där imorrn så jag å Thomas hinner arbeta med  B-arbetet imorrn efter skolan också :) Å på fredag är det Utedag med klassen också ;)

Sen hem till Avesta å älsklingen igen ;) <3 Å i helgen blir det nog Punkfest också ;)

Ha en bra kväll och Sov gott allihopa :) / Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0