Söndag - Onsdag

Hej allihopa. Har inte blivit så mycket skrivande på ett par dagar, har inte haft lust eller tid :P Men jag ska bli bättre på det :)

I söndags fira jag syrran och mamma, pappa på fars-dag :) Så det blev att åka å hämta upp syrran vid tåget sen åkte vi å hämtade pappa å åkte till hedemora å bowla, vilket var jättekul eftersom jag inte har spelat på ett bra tag :)




Pappa <3

Sen blev det donken å käka sen hem till älsklingen igen å kika tv å sova :)

På måndagen blev det att åka till Uppsala å skolan, där vi var på Gustavianium och sen Pumphuset för att planera inför nästa vecka där vi ska ha barngrupper som kommer och då kommer vi göra experiment med förskolor som kommer dit :)

Sen blev det å gå till lägenheten i Uppsala å fixa lite för att sen handla mat å så :) Sen blev det massa tv-tittande å plugg å sen sova ;) Första kvällen på länge som jag sov helt själv så det kändes lite tomt utan älsklingen men det var väl bra å ha lite egen tid för mig själv å även så han fick lite egen tid.

På tisdagen blev det å jobba på B-arbetet med Thomas, vilket gick ganska bra :) Vi kom en bit iaf :) Blir å skriva mer när vi har haft praktiken å så men det ter sig iaf ;)

Sen blev det en powernap när jag kom till lägenheten å sova en stund för att senare se på Desperate housewife sen kom syrran å Fredrik tillbaka å så blev det å sova igen :)

Idag blev det skola å seminarium om Vatten och vind där vi fick göra vattenverk typ som vattenkvarnar :)
Sen blev det till lägenheten å packa ihop grejerna sen åka tillbaka till Avesta å älsklingen :) <3 Nu lite tv å plugg sen sova :)

..... Mycket å tänka på just nu ..... Jag vill bara att allt ska bli som förut <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0