Tisdag



Träningskläderna på :)

Dagen började med att jag åkte ner till akuten och kollade halsen och tanköttet som jag hade ont i och det visade sig att jag har en virusinfektion, kul - not. Så passade på att hälsa på morfar också som mådde bättre å får komma hem imorrn :)

Sen blev det å ta bussen ner på stan å handla lite mat å sen hem å chilla lite :) Sen drog jag på mig träningskläderna å drog å gymmade, hur skönt som helst å träna igen :) Nu ska jag ta tag i träningen igen å hålla i det den här gången ;) Å bli av med lite sambokilon ;)

Sen blev det en dusch å efter det gjorde jag ost och skink paj till mig å älsklingen ;) Sen bokat tåg till Uppsala å skolan imorrn också å kikat lite tv å pluggat lite också ;)

Å nu blir det å krypa ner i en nybäddad säng å sova, å älsklingen bredvid :) <3 Härligt det :D

Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0