Torsdag 17/11 - Onsdag 23/11 ;)

Hej hopp :) Nu har det inte blivit å skrivit på ett tag :P Har haft så mycket i skolan å annat å tänka på så har inte orkat upptaderat :/

Men ska försöka bli bättre på det ;)

Haha jag har helt glömt bort vad jag gjorde i torsdags, mycket i huvudet eller börjar jag blir gammal :P Men var ingen skola då så antar att det blev en lång skön sovmorgon å bara ta det lugnt hemma med älsklingen ;)

På fredagen blev det en trip till skolan igen ett par timmar för ett seminarium med Johhnny - Jord och ekosystem, där vi pratade om fotosyntesen, kolets- och vattnetskretslopp. Hehe tur man inte är så gammal för sånt där kommer man ihåg en del ifrån skolan fortfarande ;) Sen slutade vi tidigare och då blev det å åka tillbaka till Avesta igen för lite fredgasmys ;) Blev även å storhandla lite mat å så sen blev det bara å vara hemma å mysa framför tven ;)

På lördagen blev det en lång sovmorgon sen en liten trip på stan med älsklingen, Robin å Vanessa :) Senare blev det lite mat å städning sen kom Robin, Vanessa, Simon å Dala över å drack lite och hade det trevligt :) Sen kom Emma å Micke också sen massa annat folk å syrran kom förbi en liten stund också ;) Sen gick jag ner på krogen å blev lite strul på stan som var lite tråkigt men det går inte å göra nått åt det nu :/ Sen köpte jag pizza å gick hem till älsklingen ;D <3

På söndagen blev det bakismys med älsklingen å käka pizza å bara ta det lugnt å kiak film å tv ;)

På mången var jag ledig å var bara hemma å pluggade :)

Igår blev det att göra teknik experiment med barn på Gustavianum, vilket va lite stressigt emellanåt men det var roligt också :) Sen blev det å åka tillbaka till Avesta igen ;) Å blev även lite plugg igår också :)

Idag blev det å åka till skolan igen för ett par timmer med ett litteratur seminarium sen tillbaka till Avesta igen, kom hem ganska tidigt så blev å ta en tupplur när jag kom hem :) Sen blev det diskning, plugg å nu tv :) Funderar på å handla lite gott å bara för älsklingen tjatar också :P Vi får se om jag orkar ;) Sen sova :)

Imorgon blir det skola igen men imorrn blir det iaf sovmorgon eftersom jag börjar sent, å så sover jag kvar i Uppsala till fredag också, orkar inte pendla varje dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0