Torsdag 24/11 - Söndag 27/11 :)

Hej hej :) Blivit dåligt med skrivande dem senaste dagarna också. :/ Men har haft mycket i skolan så har inte orkat skrivit, men skriver nu istället ;)

I torsdags åkte jag till Uppsala vid 10.40 å va framme i Uppsala ca 11.40 och köpte en sallad sen gick jag till lägenheten (som syrran så gott som tagit över) och lämnade väskan sen käka jag den goda salladen från Cupido också ;) Sen gick jag till skolan för ett seminarium, i ca 4 h :P

Sen satte jag mig på bibblan i skolan och pluggade och skrev mycket på WS-rapporten :) Kändes skönt å sitta där så man fick saker gjorda, ingen pojkvän som man hellre ville va med eller tv å kolla på, vilket var bra ;) Satt där från 16.00 - 20.00, då jag gick tillbaka till lägenheten där syrran å Fredrik var hemma, å då blev det å käka mat å sen kika lite tv å sen avsluta med lite plugg innan sovdags ;)

På fredagen råka jag försova mig, hörde inte klockan vilket var konstigt för det brukar jag ju görs :S Men men vaknade runt 8.30, då jag skulle vart på Pumphuset för att hålla vattenexperiment med några från gruppen med barn som kom dit med sina fröknar.

Iallafall blev det å skynda sig få i sig nått å äta och sen duscha sen slängde jag ner mina saker i väskan och skyndade mig ner till Punmphuset :) Där dem andra hade börjat för ett tag sen men jag satta igång så fort jag kom dit :) Blev några timmar där sen lunch och nån timme till efter sen gick jag till tåget å åkte hem till älsklingen å Avesta igen :) Skrev en del på tåget på WS-rapporten sen när jag kom hem skrev jag klart den :) Sen blev tv, film å tacos å massa mys med älsklingen hela kvällen <3



På lördagen tog vi sovmorgon å sen blev det lite disk och mat :) Å älsklingen satt vid datorn ett tag å jag degade frm tven med lite littertur plugg :P Sen drog älsklingen till sina polare och umgicks med dem hela kvällen å jag satt hemma å tog det lugnt å kikade massa tv ;) Haha första hela helgen på ett tag som jag var nykter, bra där ;) Sen blev det å sova :)

Idag blev det en lång sovmorgon, vilket var riktigt skönt :) Pluggat lite idag å myst en massa med älsklingen frm tven ;) <3 Underbart precis som det ska vara, känner mig lycklig nu :D Glad jag har min älskling, jag älskar dig Linus <3

Lite mysigt med snö så här på första advent också :)



Nu lite mat, plugg sen mera mys med älsklingen <3 Sen sova för imorrn blir det en trip till Uppsala å jobba på B-arbetet några timmar :)



Kommentarer
Postat av: Tittix

Hej jag ser att du gillar att blogga!

Om du vill kan jag skicka en design till

dig så att du inte behöver ha en blogg.se

design ;)

Kram//tittix!

2011-12-05 @ 18:58:11
URL: http://tittix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0