Torsdag å Fredag ;)

Hejsan. Orkade inte skriva i torsdags var helt slut efter skolan å tjejkvällen på stan i Uppsala å igår hade jag fullt upp med å umgås med bästa Johanna ;) <3 Men torsdagen började med att jag åkte till Uppsala 10.40, skönt med sovmorgon ;) Sen drog jag till lägenheten å lämnade grejerna sen drog jag till skolan för att prata om B-arbetet med Thomas :) Sen var det ett seminarium med el och teknik :P Som resulterade i att man fick stötar genom kroppen, jävlar vad det kändes men kul var det ;) Man fick en kick liksom å vaknade till :)

Sen till lägenheten igen å va med syrran lite :) Sen gick vi ner på stan å kikade efter kläder och eftersom det var tjejkväll på stan i Uppsala så hade affärerna öppet till 21. ;) Så man hann med en del affärer men hittade tyvärr inget som satt snyggt :/ Vilket var lite tråkigt, men ska ner på stan i Avesta idag istället å kika om dem har nå snyggt ;)

Sen tillbaka till lägeneheten å iväg å köpte lite mat å fixade inför Utedagen men klassen på fredagen, sen så var det bara å sova :)

Fredagen började med att man blev väckt av älsklingen som ringde 7.30 å ville prata lite :) Tur jag skulle upp 7.50 :P Pratade med älsklingen ett tag sen käkade jag frukost, tog en dusch och sen på med underställ, varm tröja och mjukisbyxor och sen var jag klar för Utedagen i skogen ;)

Vi tog bussen några stycken till skogen där vi skulle vara sen blev vi uppropade och vandrade i led ut till skogen, den som var först skulle räkna till 8 sen ställa sig bredvid kön och ställa sig sist ;) Sen gjorde vi massa aktiviteter i skogen om hur man "Hittar Vilse" och lekar och gjorde mat på stormkök :) Det va trevligt å skoj :)

Sen åkte jag buss hem till lägenheten och duschade och packade sen tog jag bussen till tåget å sen tåget hem till Avesta igen :) Å då kom bästa Johanna å hämtade mig :) <3 Så åkte vi å lämnade mina grejer sen åkte vi hem till henne å tog en sväng ner på bolaget sen tillbaka ;) Å så blev det 2-3 cider och massa prat :)
Sen hem till älsklingen å sov ;) <3



Bästa Johanna å jag <3



Bästa Emelie å jag <3 Ikväll kör vi flickor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0